Vi har specialiseret os i rengøring til hjemmet

Relationen mellem dig og vedkomne der kommer og gør rent i dit hjem vigtig for os. Så når vi gør rent i jeres hjem, så lægger vi stor vægt på at I møder den samme Solsikke medarbejder hver gang, og at i får tilbudt afløsning når der er ferie og sygdom i vores stab.

Ligeledes er det vigtig for os, at der er en god dialog om hvad der trænger til rengøring i hjemmet. Og det er vores fornemmeste opgave at fornemme hvad der skiftende vis trænger mest til at blive gjort rent, og sammenholde det med jeres specifikke ønsker til hjælp i hjemmet.

Vi har udarbejdet dette udvalg af servicepakker, som en guideline til, hvordan vi kan opnå en stigende renere fornemmelse i hele jeres hjem. Vi arbejder i al tiden vi er i huset, og afslutter ikke arbejdet når udvalgte flader er rengjort. Vi udnytter alt tiden, og ser os om efter steder vi kan gøre en forskel i rengøringen, når de alm. aftalte opgaver er løst. På den måde sørger vi for at I får mest mulig rengøring for pengene når vi er i huset.

Basispakken

Er for jer som tager det meste af rengøringen selv, men har brug for en hånd til at tage gulvene og badeværelset en ekstra gang.

Basispakken er en let rengøring ad de samme få flader hver gang. Den indeholder støvsugning af gulve, med vekslende fokus på grundighed ved ex. under seng, bag møbler, på gulvpaneler og lign. Dertil en let rengøring af badeværelse.

Vi medbringer selv alt grej til brug for rengøringen, da vi har vores værktøjer kær og gerne vil bruge dem af hensyn til arbejdsmiljø og vores arbejdsgange.

Vi giver jer, forud for opstart af rengøringen, et individuelt tilbud der passer til jeres hus, indretning og behov for rengøring. Her estimere vi, om dit hus passer i husstørrelsen, og alt efter budget fastsætter vi sammen en rengøringsfrekvens der passer til jer. Vi anbefaler hver uge, til hver 2. uge, eller hver 4. uge som supplement til en fast Mellem- eller Projektpakken.

Har i en støvsugerrobot eller er interesseret i at integrere en robot i jeres rengøring, kan vi anbefale vores Robotpakken, læs mere her.

Basispakken, Lille hus
30 min. 2 pers.

396 kr.

I lille hus, estimere vi at der er tid til 1 wc/ bad, 1 stue og 1 køkken (eller 1 alrum) samt entré, gang og 1-2 værelser.

Basispakken, Mellem Hus
45 min. 2 pers.

594 kr.

I mellem hus, estimere vi at der er tid til 1 wc/ bad, 1 stue og 1 køkken, for og evt. baggang, samt 2-3 værelser.

Basispakken, Stort Hus
1 time 2 pers.

792 kr.

I stort hus, estimere vi at der er tid til 2 wc/bad, 1 større stue, 1 køkken, for og baggang, gangareal samt 2-3 værelser.

Basispakken,
Ekstra Stort Hus
1 time 30 min. 2 pers.

1.188 kr.

I ekstra stort hus, estimere vi at der er tid til 2 wc/bad, 2 stuer, 1 køkken, for og baggang, samt 3-5 værelser.

Kørsel tillægges prisen og beregnes 1 kr. pr. km. i kørsel, tur retur fra din afdeling

Mellempakken

Er for jer som gerne vil have holdt skidtet nede. Vi kommer rundt i husets hjørner, flader og trængende områder over tid.

Mellempakken indeholder alt af den rengøring du får med basispakken. Men med denne pakke, er der mere tid til at skifte mellem fladerne, for over tid at komme i bunds med husets snavs og støv. Her kan vi lave en grundigere støvudtrækning og afvaskning af områder eller vi kan fordele rengøringstiden ligeligt på huset overflader.

Som eksempel kan vi bruge tiden på gulvene og støvsugning, aftørring af husets flader, så som vindueskarme, døre, hylder, borde og lamper m.m. I pakken har vi tid også til at finde en god rutine, og skifte en smule mellem fladerne. Hvis man ønsker det. Aftørring af overskabe kan også indgå her. Og med denne pakkeløsning har du/I mulighed for at prioritere de områder der trænger, når vi kommer med rengøring, ved hjælp af Projektrengørings-smiley-ordning.

Vi medbringer selv alt grej til brug for rengøringen, da vi har vores værktøjer kær og gerne vil bruge dem af hensyn til arbejdsmiljø og vores arbejdsgange.

Vi giver jer, forud for opstart af rengøringen, et individuelt tilbud der passer til jeres hus, indretning og behov for rengøring. Her estimere vi, om dit hus passer i husstørrelsen, og alt efter budget fastsætter vi sammen en rengøringsfrekvens der passer til jer. Vi anbefaler hver uge, til hver 2. uge, 3. uge eller hver 4. uge som en gang om måneden.

Har i en støvsugerrobot eller er interesseret i at integrere en robot i jeres rengøring, kan vi anbefale vores Robotpakker, læs mere her.

Mellempakken, Lille hus
45 min. 2 pers.
594 kr.

I lille hus, estimere vi at der er tid til 1 wc/ bad, 1 stue og 1 køkken (eller 1 alrum) samt entré, gang og 1-2 værelser.

Mellempakken, Mellem Hus
1 time 15 min. 2 pers.
990 kr.

I mellem hus, estimere vi at der er tid til 1 wc/ bad, 1 stue og 1 køkken, for og evt. baggang, samt 2-3 værelser.

Mellempakken, Stort Hus
1 time 45 min. 2 pers.
1.386 kr.

I stort hus, estimere vi at der er tid til 2 wc/bad, 1 større stue, 1 køkken, for og baggang, gangareal samt 2-3 værelser.

Mellempakken,
Ekstra Stort Hus
2 timer 15 min. 2 pers.
1.782 kr.

I ekstra stort hus, estimere vi at der er tid til 2 wc/bad, 2 stuer, 1 køkken, for og baggang, samt 3-5 værelser.

Kørsel tillægges prisen og beregnes 1 kr. pr. km. i kørsel, tur retur fra din afdeling

Projektpakken

Er for jer som gerne vil have givet forskellige områder af hjemmet en ordentlig dybdegående rengøring. Vi udvælger sammen med dig, hvad der skal have fokus fra gang til gang.

Projektpakken er en dybdegående hovedrengøring af udvalgte rum, hvor vi når i bund med rengøringen. Vi forhåndsaftaler fokusområderne og i de øvrige rum kan laves en basis eller mellem rengøring. Ex. på projekter kan være grundig afkalkning af bruser, rengøring af køleskab el. ovn, assistance til klargøring inden en familiefest el. lign..

De individuelle projekter aftaler i med jeres faste Solsikke medarbejder, og i kan her fylde mange punkter på Projektrengørings-smiley-arket.

Vi medbringer selv alt grej til brug for rengøringen, da vi har vores værktøjer kær og gerne vil bruge dem af hensyn til arbejdsmiljø og vores arbejdsgange. Med denne pakke er vi fuldt dækket ind for at kunne holde holdet for jer, og alt har som tilkøb vil være at finde i udstyrskassen og med fri afbenyttelse til, under vores rengøring hos jer.

Vi giver jer, forud for opstart af rengøringen, et individuelt tilbud der passer til jeres hus, indretning og behov for rengøring. Her estimere vi, om dit hus passer i husstørrelsen, og alt efter budget fastsætter vi sammen en rengøringsfrekvens der passer til jer. Vi anbefaler denne pakke hver 2. uge, 3. uge eller hver 4. uge som en gang om måneden. Eller som supplement hver 6. eller 8. uge til en fast frekvens af basis- eller mellempakken.

Har i en støvsugerrobot eller er interesseret i at integrere en robot i jeres rengøring, kan vi anbefale vores Robotpakker, læs mere her.

projektpakken, Lille hus
1 time 45 min. 2 pers.
1.386 kr.

I lille hus, estimere vi at der er tid til 1 wc/ bad, 1 stue og 1 køkken (eller 1 alrum) samt entré, gang og 1-2 værelser.

Projektpakken, Mellem Hus
3 timer 2 pers.
2.376 kr.

I mellem hus, estimere vi at der er tid til 1 wc/ bad, 1 stue og 1 køkken, for og evt. baggang, samt 2-3 værelser.

Projektpakken, Stort Hus
5 timer 2 pers.
3.960 kr.

I stort hus, estimere vi at der er tid til 2 wc/bad, 1 større stue, 1 køkken, for og baggang, gangareal samt 2-3 værelser.

Projektpakken,
Ekstra Stort Hus
4 timer 4 pers.
6.336 kr.

I ekstra stort hus, estimere vi at der er tid til 2 wc/bad, 2 stuer, 1 køkken, for og baggang, samt 3-5 værelser.

Kørsel tillægges prisen og beregnes 1 kr. pr. km. i kørsel, tur retur fra din afdeling

“Generelt for rengøringerne er, at vi medbringer udstyret til brug for rengøringen.

I får tider i kan se med kundelogin.

Vi laver en tidstabel i samarbejde med jer, på de tider hvor vi er velkomne i jeres hjem.

Når vi kører ud har vi ankomsttider der variere indenfor 2 timers intervaller. ex. ankomst mellem 8-10, 10-12, 12-14, 14-16.

Vi kommer over flere gange med rengøringspakkerne efter et fast skema. Ex. hver uge, hver 2. uge, 3. uge, 4. uge, 6. uge eller 8. uge.

I kan også være tilknyttet lejlighedsvis, og bestille ind, når i har behovet. Husk her, gerne at være min. 14 dage på forkant med planlægningen.

Vi laver journaler over vores udførte arbejdsopgaver, og I er altid velkomne til prioritere jeres ønsker med Projektrengørings-smileyarket, når i får rengøring i Mellem-, Robot- eller Projektpakken, eller bestiller noget projekttid.”

For at læse mere om vores rengøringspakker hvor vi samarbejder med din støvsugerrobot, så tryk på robotten.

Vores folder ser således ud, og kan bruges til at finde ud af prisen for jeres service, ud fra den huskategori og jeres behov for rengøring.